2007. május 24.

Új szerzemények, örökölt kincsek...

Tegnap megrohamoztam a Művészellátónkat, ott a legnagyobb és a legjobb a felhozatal hobbikellékekből. Ezekkel jöttem haza. Annyira szépek. :)))

Ezeket a fonalakat pedig az Anyósom selejtezte le, mert a Dédike már nem tud vele mit kezdeni, másnak pedig nem kell. Csak én vagyok ilyen kis harács kartács. Bár..., lehet hogy az osztott hímzők az oviba fognak majd vándorolni, már régen nem dolgozok puppets fonallal. De olyan szépek így együtt. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezekből a kis tégelyekből sok mindent ki lehet keverni. ;) Én is szeretek alapszínekből dolgozni, így sokkal harmonikusabb az összhatás is. Jó munkát hozzá!

Edelweiss írta...

Köszi, igyekszem majd. Már nagyon alkothatnékom van velük. Apropó, nincs valakinek olyan kis festős füzetke a gyüjteményében? Anno rengeteget összeszedtem, de a méhecskés és a manós is elszállt sajnos a wincsivel együtt, most meg nem találom honnan szedtem. Pedig olyan tündéri kis minták voltak benne.

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))