2007. május 30.

Alkotás a gyerekekkel

Bevallom már jópár napja nem böködtem semmit sajnos. Valahogy mindig elmaradt, közbejött valami. Viszont alkottunk a gyerekekkel. Tegnap délután kipróbálták a matricafestéket. Gyereknapra kapták ezeket a formákat, de nem nagyon tudták elképzelni, mit is lehet majd csinálni vele. Tegnap megmutattam nekik. Kb. 1 órán keresztül fel sem álltak, olyan nagyon alkottak. Persze ezzel is meg kell tanulni bánni, de az gyorsan ment. Íme az alkotások, amikre nagyon büszkék vagyunk, bár még nem teljesen száradtak meg. :))



Hétfőn pedig ezt a rugalmasra és pehelykönnyűre száradó gyurmát próbáltuk ki. Amíg gyömöszölték, én is ügyeskedtem egy kicsit, aztán többet kellett alkotnom, hogy mindenkinek jusson belőle. Lehet ma is ez lesz a műsor, ha rossz idő lesz délután. A gyurmáról... A zacskóból való kivétel után kicsit ragadós, de a kézben szépen összeáll és nagyon jól formázható. Kb. 1 nap kell neki, hogy megszáradjon, utána gyürkészhető anélkül, hogy a "műalkotás" eldeformálódna. Akár pattogós labda is készülhet belőle. :)))

1 megjegyzés:

Nina írta...

Mindig is irigyeltem a hatalmas kreativitásodat, Csilla! Remélem, ha nekem lesznek babáim, én is ilyen jól le tudom őket kötni! Ezek nagyon szuperek ;)

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))