2010. október 3.

Manka - Rose SAL

Manka közös hímzést, SAL-t hirdetett egy csodaszép rózsás mintával, amibe teljesen beleszerettem.


Eddig ennyi van készen belőle. Bevallom eltértem az eredeti mintától, elcsábított ez a selyemszalag, úgyhogy eleve ehhez válogattam össze a fonalakat és az anyagot is. A gombhoz a kabátot. Először a küllők közé szőtt rózsát akartam rá elkészíteni, de amikor elővettem a szalaghímzős könyvemet és megláttam ezt, elvesztem. :)
Ja és nézzétek csak meg milyen csodaszép logót készített nekem Ányi! Imádom!!! Még egyszer nagyon köszönöm!!!!


6 megjegyzés:

Dóra írta...

Nagyon szép lesz ezzel a szalagtechnikás megoldással!
Majd bekukkantok, hogy megnézzem a végeredményt is.

Ányi írta...

Tyúha, nekem is naon bejön ez a szalagos rózsa! Gyönyörű lett!

Névtelen írta...

Csodálatos,gyönyörű,finomságos!:-)

gromine írta...

Nagyon szép lesz a szalaggal a rózsa.

Tündérke írta...

Nagyon szép! :-)

Palkó írta...

Látom, a gyöngyözés a legerősebb oldalad, de a hímzésben is csodaszépeket alkotsz!!! :)

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))