2009. július 26.

Drótoztam...

Az úgy volt, hogy a Kricsár-féle füli elkészítése után elmentem a hobbiboltba, és megvettem azt a két fajta drótot, amit lehetett kapni - azóta már kaptam tippet más alapanyag lelőhelyekre is - és tegnap este végre neki tudtam ülni alkotni. Ez lett belőle. Sorry, most nem olyan szép a képek tálalása, de nincs türelmem most a képszerkesztővel szórakozni. Majd egyszer lecserélem ezeket a képeket, csak meg akartam mutizni. Lehet ám kritizálni, nagyon szeretnék minél hamarabb minél szebb ékszereket alkotni, ahhoz meg direkt jól jön ha megmondjátok hol mit rontok, mire figyeljek oda. :)

Íme készítési sorrendben az ékszerek:


És együtt. Olyan szépek így, nem? :)

1 megjegyzés:

Timici írta...

nekem nagyon tetszenek mind!:o) de különösen a fekete gyöngyös csigavonalas;o)
én is szeretnék megtanulni drótozni:o))) csak tudnám itt a közelben hol lehetne drótot venni:S

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))