2008. március 6.

Folyamatban lévő projectek...

Elég régen nem írtam már, valahogy mindig elmaradt. Azért nem tétlenkedtem ám, alkottam ha nem is sokat! :))


Ez a betű ha minden igaz a hímzős dobozkám tetejére kerül majd. Az anyaga Belfast 32 countos natur len. Ki akartam próbálni ezt az anyagot a nagyobb projectek előtt, és nekiestem ennek. Csak tudnám hogy applikáljam fel a doboz tetejére... Mindegy majd kitalálok valamit, amúgy is kellene előtte szerezni még egy másik zárat rá, mert a mostanit a gyerekek tönkretették.







Bevallom amikor megláttam ezt a Nimue halász apókát Ninánál, tudtam hogy tökéletes meglepi lenne Gergőkém 5. szülinapjára, ugyanis - hogy finoman fejezzem ki magamat - kitört rajta a horgászláz. Már kitéve, betéve tudja hogy kell kikeverni a beetető anyagot, mi az a csonti, meg egyéb finomságok és teljes odaadással nézi az eddig összeszedett horgászos dvd-ket. Már csak a szakállába kell hímeznem kb. 10 x-et és megcsinálni a kontúrokat. Ha kész lesz, mutatom. :)))





Petikének is alakulgat - ahogy ő mondja - a bamba nyuszija. Rosie elég szürkécske, de nagyon aranyos.










Ez pedig a JJ Calendar-om lesz. Nagyon szeretem hímezni, olyan jó haladós és nagyon mutatós. Imádom ezekez a jó kis élénk színeket.

3 megjegyzés:

Nina írta...

Vártam már, hogy mikor miutatsz valami szépet :)
Láttam a multin valakinél a pecás öreget, ha érdekel:
http://svetlalar.multiply.com/photos/album/7/My_last_work_-_Le_pecheurNimue?replies_read=3

Nina írta...

Fenébe, nem fér ki a link, 2 sorban írom:
http://svetlalar.multiply.com/photos/album/7/
My_last_work_-_Le_pecheurNimue?replies_read=3

Judilla írta...

Jaj, milyen helyeseket hímezgetsz!
És éljen a JJ! Én is szemezek pár napja egy JJ képpel, és egyszer majd nekiállok...:))

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))