2007. december 12.

A keretezőnél jártam... ;-))

Háááát, mit mondjak, veszélyes egy hely számomra. Elvittem a tündérkémet a bordó és a fehér-rózsaszín RP-m kíséretében a keretezőhöz. Sikerült jó sokat vacillálnom is rajta, hogy melyik keretet szeressem. Ahhoz képest milyen rémhíreket hallottam a csaj modoráról aki kiszolgált, nagyon kellemesen csalódtam. Igaz úgy is mentem oda, hogy "Nekem azt mondták, hogy ha igazán szépre szeretném bekereteztetni ezt a képet, akkor ide jöjjek.". Lehet, hogy hatott rá? Dec.15-én mehetek is értük. :)))
Summa summarum a három képért egy vagyont fogok otthagyni, de nagyon szépek lesznek (remélem). A tündérke főleg. Bementem, megláttam a keretét és utána hiába próbáltam magamat eltéríteni tőle, nem sikerült. Ez van... Meglátni és megszeretni... Pedig akkor még csak szét sem néztem. Egyszerűen ott volt az asztalon. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))