... vettünk tegnap egy új mosógépet. Már nagyon régen nézegetem, hogy milyet kellene venni, mert a régi már igencsak köhögött és nagyon hangos volt már. Tegnap aztán háromszor kiakadt attól a kb. 5 törölközőtől amit beletettem, hogy ő túl van terhelve, így besokalltam és elmentünk a Corába és vettünk egy új 7 kg-ot bíró LG mosógépet. Mázlink volt, mert épp akciós. Ma reggel le is szállították és elvitték a régit.
Próbáltuk Tamással bekötni, de csak villog rajta bőszen a PE bármit is csináltunk vele. Használati utasítás kiolvasva kb. 100-szor, még mindig semmi. Telefonáltam az árúházba, ott mondták hívjam fel a szervízt, mert lehet csak nem jól csinálunk valamit. Ok, telefon a szervízbe. Kiderült, hogy valószínűleg a vízszintérzékelő elektronikája hibásodott meg - mindez kb. 1 órával azután zajlott, hogy leszállították -, kérjük a kicserélését. Telefon újra a Corába, és akkor durrant el a fejem. A pasi közli velem, hogy szerezzek be egy szakembertől igazolást, hogy tényleg hibás, mert amiket visszavisznek nekik készülékeket, azok kb. 50%-áról kiderül, hogy semmi bajuk nem volt. Hát csajok, én még eddig senkit nem osztottam ki úgy mint ezt az eladót. Hogy nem képzeli tán, hogy ha jó ki akarom cserélni? Akkor küldjön nekem egy szerelőt pánikszerű gyorsasággal, aki megszakérti, mert én ezért külön tuti nem fogok fizetni senkinek. Egyébként is a szervízben mondták hogy cseréltessem ki. Arról nem is beszélve, hogy 72 órán belül kutya kötelességük ilyen hibáknál szó nélkül kicserélni a hibás árút. Ennél hamarabb nem tudtam jelezni nekik, csak a kiszállítás után. Ok, akkor utánanyomoz, hogy ez a hibajelenség tényleg indokolja-e a cserét. Aztán visszaszól, hogy rendben kicserélik, majd holnap vagy holnapután jön érte a szállító. Na ekkor kapta a második hidegzuhanyt. Mondtam neki, hogy ne csináljon velem ilyet mert a három pici gyerekkel mosógép nélkül meg vagyok lőve. Próbálják már megoldani valahogy a dolgot, mert arról én nem tehetek, hogy hibás árút szállítottak ki. Pont azért vettem meg, mert kellene. Erre elkezdett egyezkedni a szállítókkal és végül ha minden igaz, még ma délután ideér a másik gép. Nagyon kíváncsi vagyok rá.
Úgy őszintén, nagyon undok vagyok? Tényleg olyan nagy elvárás, hogy próbáljanak minél gyorsabban segíteni a problémákon? Miért kellene nekem külön igazolni valamivel azt, hogy tényleg rossz? Nem másfajta készüléket akartam, csak egy olyat ami működik is. Miért nem lehet hinni a vevőknek? Húúúú, most jól kiháborogtam magamat. Bocsika!
Hmmmm... Nagyon határozott lehettem, mert most mentek el a szállítók, már ki is cserélték a mosómasát és még csak éppen elmúlt dél. Juhéééé!!! :)))
Próbáltuk Tamással bekötni, de csak villog rajta bőszen a PE bármit is csináltunk vele. Használati utasítás kiolvasva kb. 100-szor, még mindig semmi. Telefonáltam az árúházba, ott mondták hívjam fel a szervízt, mert lehet csak nem jól csinálunk valamit. Ok, telefon a szervízbe. Kiderült, hogy valószínűleg a vízszintérzékelő elektronikája hibásodott meg - mindez kb. 1 órával azután zajlott, hogy leszállították -, kérjük a kicserélését. Telefon újra a Corába, és akkor durrant el a fejem. A pasi közli velem, hogy szerezzek be egy szakembertől igazolást, hogy tényleg hibás, mert amiket visszavisznek nekik készülékeket, azok kb. 50%-áról kiderül, hogy semmi bajuk nem volt. Hát csajok, én még eddig senkit nem osztottam ki úgy mint ezt az eladót. Hogy nem képzeli tán, hogy ha jó ki akarom cserélni? Akkor küldjön nekem egy szerelőt pánikszerű gyorsasággal, aki megszakérti, mert én ezért külön tuti nem fogok fizetni senkinek. Egyébként is a szervízben mondták hogy cseréltessem ki. Arról nem is beszélve, hogy 72 órán belül kutya kötelességük ilyen hibáknál szó nélkül kicserélni a hibás árút. Ennél hamarabb nem tudtam jelezni nekik, csak a kiszállítás után. Ok, akkor utánanyomoz, hogy ez a hibajelenség tényleg indokolja-e a cserét. Aztán visszaszól, hogy rendben kicserélik, majd holnap vagy holnapután jön érte a szállító. Na ekkor kapta a második hidegzuhanyt. Mondtam neki, hogy ne csináljon velem ilyet mert a három pici gyerekkel mosógép nélkül meg vagyok lőve. Próbálják már megoldani valahogy a dolgot, mert arról én nem tehetek, hogy hibás árút szállítottak ki. Pont azért vettem meg, mert kellene. Erre elkezdett egyezkedni a szállítókkal és végül ha minden igaz, még ma délután ideér a másik gép. Nagyon kíváncsi vagyok rá.
Úgy őszintén, nagyon undok vagyok? Tényleg olyan nagy elvárás, hogy próbáljanak minél gyorsabban segíteni a problémákon? Miért kellene nekem külön igazolni valamivel azt, hogy tényleg rossz? Nem másfajta készüléket akartam, csak egy olyat ami működik is. Miért nem lehet hinni a vevőknek? Húúúú, most jól kiháborogtam magamat. Bocsika!
Hmmmm... Nagyon határozott lehettem, mert most mentek el a szállítók, már ki is cserélték a mosómasát és még csak éppen elmúlt dél. Juhéééé!!! :)))
4 megjegyzés:
Totál igazad van!! Fő az erélyesség.:)))
Nekem is 7 kg-os LG-m van, majdnem két éve. És ha kicsit is megnyugtat eddig semmi gáz nem volt vele pedig nincs olyan nap, hogy ne menne. Gondoltam ezzel majd nem mosok annyiszor. ;-)
Én is azt hittem nem fog olyan sokat menni. Ehhez képest tegnap 3 tank járt ki, igaz estére üres volt a szennyestartó. Figyusz, akkor lenne egy kérdésem. Tamás azt mondja ez így jó, de én nem vagyok benne annyira biztos. Normális az, ha öblítés közben "kopog" egy kicsit? Mert a centrifuga kicsit visító hangja biztos az, hisz forog a tárcsa és annak is van hangja. De ez a másik hang idegesít egy csöppet.
Fogyasztói társadalom vagyunk, vagy mifene... MINDIG A vevőnek van igaza, és a 72 óra bármilyen esetben igaz, törvény írja elő...
Szerintem nem vagy vérmes vásárló, elvégre ŐK vannak ÉRTED és nem fordítva.
A pénzemért én is elvárok egy bizonyos szintű szolgáltatást! Elvégre nem viccből fizet az ember ennyit....
Jól tetted :))
Megjegyzés küldése