2008. január 21.

Zajlik az élet...

Annyira örülök, hogy az Anyukám jobban van és látszik az végre az alagút vége. Egyre többet tud ücsörögni, nincs állandó fejfájása és a hangulata is sokkal jobb . Persze a frontok megviselik őt is, de akkor is szépen javulgat. :))

Aminek viszont nagyon nem örülök, hogy Danikának ki kell venni az orrmanduláját. Úgy vittem el az orvoshoz, hogy gyanús, nem hall rendesen a gyerek, és egy január 25-ei műtéti időponttal jöttünk haza. Hát erre nem számítottam. Aztán vasárnap elkezdett bedagadni a jobb fülénél az arca és hőemelkedése lett. Irány a Fül- Orr- Gége ügyelet. Kiderült, nyálmirigy gyulladása van. Hurrá! Most szedjük szorgalmasan az antibiotikumot és esszük a mindenféle savagyú dolgot, mint pl. ecetes uborka, savanyú káposzta. Még jó, hogy olyan kúrát írtak fel neki, amit egyébként is imád. Így viszont nagyon gyanús, hogy lesz-e műtét pénteken. Ja, és közben már köhög és taknyos is. Szóval nagyon necces a dolog.

2 megjegyzés:

Rita írta...

Szia!
Az orrmandula műtéttől ne féljetek, nálunk november 16-án vették ki a mini manduláját, gyors volt (nem értem vissza a büféből), kb 20 percet nyűglődött utána, de akkor sem igazán sírt, csak az altatás utáni nyügi, aznap este már ugrabugrált meg szaladgált a kórházban, másnap jöhettünk haza. Én is paráztam, de a gyerek gyakorlatilag észre sem vette, hogy műtötték, az egyetlen, amit nem szeretett, hogy a branült csak hazajövetel előtt szedték ki a kezéből.
Kitartás!

Edelweiss írta...

Remélem Danika is ilyen jól fogja viselni a megpróbáltatásokat, bár szerintem most elnapoljuk ezt a mútétet a betegsége és a nátha miatt. :)

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))