2008. január 30.

Folyt. köv...?

Petikét sajna annyira elkapta ez a fránya vírus, hogy este a fertőzőn kötöttünk vele vasárnap este. Még tegnap is hányt. Nem tudom mikor engedik majd haza. Azt mondta a doktornéni, hogy ez nem egy light-os vírus lehet, most próbálják kimutatni hogy mi a bűnös. Tegnap este Danikám is elkezdte a róka-mókát és nem vagyok benne biztos, hogy sikerül megállítani a folyamatot, bár mindent megpróbálunk. Lehet megint lehet rohanni a kórházba, ami azért is rossz mert pillanatnyilag látogatási tilalom van, ezért miután bent fogják a gyereket meg sem lehet látogatni. :((

Legyen már egy jó hír is. Gergő végre meggyógyult, bár pillanatnyilag nem látom vele kapcsolatban sem rózsaszínben a világot. Félek végigmegy ez a betegség az összes gyereken.

Már 11 óra van. Most értünk haza Petikével. Zárójelentést még nem kapott, mert mint kiderült elég agresszív vírust sikerült neki összeszedni. Szerencsére Danika is talán jobban van, nem jön ki belőle a tea már 1,5 órája. Remélem így is marad. (kopp-kopp). Drukkoljatok nekünk légyszi, hogy megússzuk ennyivel!

13:54 Most értem haza, Danika is bekerült a kórházba. Sírás és minden szó nélkül ottmaradt, hagyta hogy bekössék neki az infúziót. A doktornénik nagyon megdícsérték őt is. Petike ágyába fektették. Fantasztikus, hogy így meg lehet beszélni a gyerekeimmel, hogy mi fog történni.

Én nem tudom ki hogy van vele, de én most nagyon magam alatt vagyok. Egyrészt hogy nincs itthon valamelyik gyerekem - most éppen Danika -, másrészt hogy nem tudtam nekik segíteni lekűzdeni ezt a fránya vírust. Tudom, bárkivel előfordulhat, hogy kórházba kerül a gyermeke, de akkor is olyan lelkiismeret furdalásom van. Hiába lestem őket egész éjjel, hiába tudom hogy megtettem mindent értük amit lehetett, akkor is olyan rossz. :(((

4 megjegyzés:

Ami írta...

Jobbulást kívánok Nektek, és megy a sok-sok gyógypuszi!

Edelweiss írta...

Köszönöm, remélem segíteni fog.

Dora írta...

Csilla, jobbulást nektek! És fel a fejjel, én tudom, hogy mindent megtettél, de vannak nagyon durva virusok, és annak meg örületsz, hogy ilyen bátor és önálló gyerekeid vannak! Sokkal jobb, mintha sirnának, és úgy kéne otthagynod őket!

Clinique-Bogi írta...

Gyógyuljatok meg hamar!

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))