2008. május 7.

Fonalat festettem Colombussal

Hát mit mondjak? Igen érdekesek ennek a festéknek a színei, bár lehet hogy csak én tetszettem bénázni vagy türelmetlennek lenni ezzel a festékkel. Lehet tovább kellett volna áztatni a fonalakat. Minden esetre eléggé meglepett, hogy a végeredmény még véletlenül sem fedi le azokat a színeket amikre a színek nevéből asszociálnék. Nagyon tetszenek, de nem olyanok, amilyeneket alkotni szerettem volna. Valamire tuti elhasználom őket. :))Lányok, ti hogy csináljátok a fonalak festését? Ecsettel vagy belelógatjátok a festékbe?




Ja, és van még egy régebbi, az viszont tuti klassz lett. A napsárgát variáltam a rozsdabarnával. Mióta elkészült, mindent ezzel a fonallal hímzek. :)))Pillanatnyilag egy Passione Ricamo pillangó készül vele.

Nincsenek megjegyzések:

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))