2007. március 7.

Piros rózsa Anyukámnak

Nekiestem megint Anyukám rózsájának, amit elvileg tavaly augusztusban kapott volna a névnapjára. Sajnos nem lettem készen vele, így félre is lett téve szegény. Tűgobelin (kb. 11x10 cm) lesz, mert az jó haladós (gondoltam én :))). Ez a minta szerelem volt első látásra, annyira szép. Most itt tartok vele.
Be kellene fejeznem Ralina ezüst sárkányos könyvjelzőjét is, még hiányoznak róla a franciacsomók a dmc ezüst fonallal (brrr..., már elkezdtem) és a kontúrok. Ha mindez kész, folytatom majd a Petals of Hope Candamar kitemet. Annyi tervem van még.... :)))
Most éppen monochrom és mindenféle más olyan minták után kutatok, amikből rusztikus aidára mondjuk bordó fonallal, vagy hardanger és keresztszemes variációjával egy szép kis tűpárnából és olyan kis helyes háromszög alakú ollótartóból álló készletet tudnék magamnak kreálni.

Nincsenek megjegyzések:

Vendégkönyv / Guestbook

Garázdálkodjatok benne nyugodtan. Köszönöm a bejegyzéseket! :))